Wednesday, 7 February 2007

Sesuka hati dia orang aje nak suruh aku in-charge untuk buat persembahan...

"Ape.... dia orang ingat aku ni dah takde keje lain dah ke???.... Non-sense!!!"

Aku sebenarnya malas nak layan semua ni... Keje aku dah ler banyak, manalah aku ade masa nak bersuka ria ni... Lainlah kalau aku banyak masa lapang... Bolehlah jugak aku nak fikir2 kan...

Telefon kat meja asyik berdering dering... Semua orang dok cari aku... Aku pun tak tahu kenapa dengan tiba2 aje nama aku jadi hangat... Nie adelah orang yang pandai2 canang nama aku satu company nih!!.. Sikit sikit... Reez... Sikit sikit... Reez... Reez... Reez... dan Reez.....

Woooiiiiii... orang lain tak de ke???!!!

0 comment:

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.