Wednesday, 25 July 2007

Yea yea...

Aku akan kembali ke sekolah tidak lama lagi... Dah dekat setahun dah aku tinggalkan sekolah aku... Hampir hampir berkarat dah otak ni... Entah ingat lagi ke tak subjek yang aku dah belajar dulu... Kena cari dan bukak baliklah buku2 lama... Refresh balik memori dan pelajaran yang lepas... Kalau tak buat kang, melopong la aku bila masuk kelas nanti...

Malam tadi, aku sibuk dok selongkar laci meja belajar kat umah... Punggah segala isi perut laci tu, cari balik kotak pensel dan segala alat tulis... Heheheeeeee... Cam budak sekolah rendah lak aku ni yea?

Aku rindu zaman sekolah dulu... Dah tua bangka ni, baru terasa bahawa zaman sekolah ler zaman yang paling best! Zaman tengah nakal... Usik sana, usik sini... Berlari dan berkejar kejaran kat padang sekolah... Main permainan yang macam2... Rasa rindu sangat saat itu...

La ni nak masuk sekolah, tapi takla macam sekolah masa kecik2 dulu... Ni sekolah untuk orang dewasa... Jadi, lainlah suasana nya... Tapi tetap seronok sebab dapat jumpa kawan2 dan belajar benda baru... Tu yang penting...

Sat lagi nak pi kedai buku... Nak cari buku catatan dan nota... Excited sungguh, tak sabar rasanya nak mula belajar...

Aku sudah BERSEDIA !!!...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Salah satu tempat kegemaran aku... Kedai buku dan alatulis... Heheheeee...



1 comment:

linda said...

reez..tghari td akak smpt pegi kedai buku cari pencil box, alatulis dgn notebook sbb yg lama tu dah ghaib entah kemana..nmpknye lepas ni kene mkn kismis byk2 sbb otak ni dah beku..maklumlah dah setahun x mengadap buku sekolah..

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.