Friday, 6 July 2007

Alhamdulillah...

Setelah sekian lamanya aku tidak berada disini untuk mencoretkan kisah dan cerita, hari ini aku kembali menaip seperti biasa... Rasanya, sudah 9 hari aku tidak melawat blog aku sendiri mahupun rakan-rakan... Sampai 'bersawang' sana sini... Heheheeee.... Bila aku masuk aje tadi, terkejut aku kerana ramai yang meninggalkan jejak dan pesanan untuk aku... Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang rajin melawat ke teratak buruk aku ini... :)

Aku mohon ampun dan maaf kerana tidak sempat memaklumkan pada sesiapa mengenai 'kehilangan' aku selama ini... Aku sebenarnya teramatlah sibuk dan bermula hari Khamis minggu lepas aku telah bercuti panjang... Insya Allah, hari Isnin minggu hadapan (9 Julai 2007) aku akan memulakan tugas seperti biasa... Errggghh, boringnya!!!...

Selama peninggalan aku, banyak peristiwa dan cerita yang aku miss... Aku lawat beberapa blog, waduhh... Banyak betul entry yang telah dipaparkan... Tak sempat aku nak baca semua dan tinggalkan komen... Insya Allah, walau macam mana pun, aku tetap akan baca dan jika ada peluang, aku akan tinggal komen sekali...

Ok, cukup setakat disini kerana aku perlu menjelajah ke blog yang lain pula... Terima kasih pada pelawat dan kawan2 yang singgah disini... Rajin-rajinlah singgah lagi ye...

"Aku Sudah Kembali!!..."


2 comment:

.::{ uMIe }::. said...

SELAMAT KEMBALI REEZ...

Patut la dah lama x nampak reez jalan2 ke blog umie.. hehehe BERCUTI PANJANG nghupernya...

SABTU2 nie keje ke reez... JOM TENGOK WAYANG....

:)

Reez said...

Thanks Mie..

Ha ah... Reez cuti panjang sebelum ni... Ade kenduri kawin yang nak kene attend (bukan Reez yang kawin ye) :)

Tak.. Reez tak keje hari Sabtu.. Company memang keje 5 hari seminggu... Sabtu dan Ahad, tutup... Nie Reez kat umah ni... Umie keje ke?

Tengok wayang? Cite ape? Ade cite best tak???

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.