Monday, 27 August 2007

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Gambar2 diatas merupakan antara yang sempat aku ambil semalam...

Untuk pengetahuan kalian, tidak lama lagi aku akan bermastautin disatu penempatan baru dan gambar yang diambil ini adalah contoh kediaman yang telah aku beli...

Sebelum ini, aku tidak berkesempatan untuk melihat sendiri bentuk asal kediaman baru aku... Cuma aku dapat gambarkan melalui lakaran pelukis dan model yang dibina dipusat jualan.. Sekarang, bila model contoh sebenar siap dibina, barulah aku mendapat idea yang sepenuhnya...

Rasa seronok dah happy bila melihat dengan mata kepala sendiri... Begitu indah tersergam! Aku cukup suka dengan rupa bentuknya yang moden... Bila masuk aje, otak aku ligat berfikir bagaimana aku ingin menghias dan melengkapkan isi kandung dalam kediaman aku ni...

Tak sabar rasanya ingin berpindah, tapi unit aku tu masih lagi dalam pembinaan... Baru 35% siap...

Insya Allah, jika tiada halangan aku akan mendiami kediaman yang aku beli hasil titik peluh sendiri pada penghujung tahun 2008... Syukur, alhamdulillah...

Setakat ini, semua aku dah ada... Cuma yang takde, teman sehidup semati aje (jangan tanya bila lagi dan siape *lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)... Heheheheheeeeeee...

Nota kaki:-
Pada sesiape yang nak membeli rumah tu, bagitau la aku... Aku boleh kenen2 kan...


6 comment:

faisal said...

waaa, tahniah reez seabb dah de rumah sendiri..smoga rezeki reez akan bertambah luas dengan kehadiran insan tercinta plak slpas ni,hehehe...:) reez, sebulan reez byr berapa ni? acai ingat nak beli gak umah dlm tahun dpn,huhu

Reez said...

Thanks Acai...

Reez beli pun sebab mak Reez dah bising2 suh beli satu... Yelah, umah yang Reez duduk skarang dah lama... Pastu dengar ura-ura government nak ambek tanah umah Reez skarang nak buat penempatan baru... So, belum dia orang ambek (of course dengan bayaran) baik Reez standby umah Reez sendiri... So, esok tak delah terkial kial carik umah...

:)

Reez pun memang dah lama mengidam umah sendirik (maksud Reez umah yang Reez beli ngan duit sendiri)... Masa muda2 la kumpul harta, esok kalau dah tua dah tak boleh dah.. Heheheeeee...

Takde lah Cai.. Reez nie belum lagi nak kawin... Tengokla lagi dua, tiga tahun (bila umo Reez dah masuk 30 keatas) baru Reez carik... Kalau takde, tengok sape2 yang berkenan kat Reez ni, Reez terima aje... Heheheheheheeeeeee...

Reez ambil company loan Cai.. Sebelum potong gaji RM300 je... Acai pun ade loan gakkan? Sure rate rendah...

Umah Reez nie sebenarnya dah dekat ngan umah Acai skarang (Reez rasa lah)...

:)

Fizz Hazrai said...

perghh.. nampak gempaq je bila tengok rumah tu... kat mana yek.. fizz pun tengah cari rumah skarang.. tapi kalau di ikutkan hati nak rumah yang dekat ngan tempat keje.. but then again.. kalau kat kl nieh.. jangan harap lah nak dapat kan yang mampu tuk ku bayar.. huu huu..

Anonymous said...

ha'ah.. cantik rumah baru reez ni. agak-agak bleh muat swimming pool tak? hehehehe

aria ayumi said...

beso nye umah reez. nampak selesa je. huhu. diya nak tempah gak ah.

Anonymous said...

wahh lawa.
developer mana ni bro?

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.