Friday, 7 September 2007

Penat giler tadi... Penat pun tak giler macam ni tau!... Heheheheheeeeee...

Dari pagi aku sampai office, baru sekarang ni dapat rehat! Takpe lah... At least, semuanya dah selesai dan selamat... Aku tak perlu memikirkan tentang semua ini lagi...

Akhirnya, aku mendapat kekuatan untuk menarik diri aku keluar dari senarai calon yang bertanding... Alhamdulillah, setakat ini tiada yang bertanya... Tak tahulah hari Isnin nanti... Harap2 semua dapat menerima keputusan aku...

Aku dah pun fikir masak2 baik buruk tindakan aku ini... Aku lakukan semua ini demi kebaikan aku juga... Kadang kala, kita terpaksa 'mementingkan diri sendiri'... Dah 2 tahun aku lebihkan orang lain dan kali ini, tiba masanya aku lebihkan diri aku pula...

Tahniah pada kawan2 aku yang terpilih... Ada diantara mereka dicalon dan dipilih semula untuk mewakili semua orang... Baguslah, sekurang kurangnya pengalaman yang kalian ada sebelum ini akan membantu perjalanan Kelab Sukan dimasa hadapan...

Semoga kalian sukses hendaknya dan sudah pasti aku akan merindukan semua ini...


Sisipan:-
Aku mohon maaf jika ada yang terasa hati dengan apa yang aku lakukan. Harap kalian memahami situasi aku diwaktu ini...


2 comment:

faisal said...

bagusla reez buat keputusan camtu bila reez sedar reez tak mampu...jgn amik je jawatan tu tapi takde komitmen, buat org marah je,hehee...:) apapun smoga reez dapat apa yg reez harapkan tu ye..amin

Reez said...

Thanks Acai...

Sebenarnya dah lama nak letak jawatan, tapi sebab takde daya terpaksa tunggu sampai tiba masanya....

Tapi sebenarnya ramai yang mahukan Reez pegang jawatan tu... Terpaksa Reez buat press conference ngan semua orang... Kekekekekeeeeeeee..

:)

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.