Friday, 21 September 2007

Ehem.. ehem...

Kalian ada apa2 aktiviti pada hari Sabtu yang akan datang? Rasa ingin berjumpa dan bermesra dengan teman2 siber yang lain? Ingin bersua muka dengan mereka yang selama ini banyak meninggalkan mesej dan pesanan didalam kotak Msjbox kalian?

Inilah peluangnya untuk anda bertemu dengan mereka semua...

Satu majlis berbuka puasa akan diadakan di Restoran Kunang-Kunang yang terletak di Lebuhraya MRRII, Gombak anjuran Geng Msjbox... Tempat ni tak jauh sangat dengan Kuala Lumpur dan sesiapa yang tinggal dikawasan Gombak, Ampang, Cheras dan lain2 yang mempunyai akses terus ke MRRII, bolehlah join...


Aku memang rekomen kalian pergi... Lagipun, bayarannya taklah mahal macam kat restoran sekitar KL dan hotel-hotel... Jadi, apa lagi? Daftarkan diri anda di
http://www.msjbox.net/ untuk kehadiran... Jemputan ini khas buat ahli Msjbox dan bagi yang bukan ahli kalau nak join, boleh je.... Restoran tu bukannye boleh muat untuk seorang... Heheheheheeeeeee...


0 comment:

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.