Tuesday, 15 January 2008

Entah apa yang silapnya dengan diri aku hari ini...

Dari tadi, sampailah sekarang, entah berapa kali aku keluar masuk tandas... Asal masuk aje, perut aku memulas-mulas... Asyik nak buang ayak besaq aje... Pastu, faham2 jelah kan kalau dah sakit perut... Benda yang keluar pun, dah takde rupa... Keluar mengalir laju macam air... Risau aku...

Dah ler perut sakit, kaki pulak berdenyut-denyut!!!... Adooooooooooooooooooiiiiiiiii....

"Ape kene ngan aku nih!!!!!....."


Pagi tadi, masa nak pergi kerja, memang dah rasa tak sedap badan... Kaki dah mula sakit... Nak bawa kereta macam tak confident aje sebab tapak kaki tak boleh nak tekan pedal minyak... Tapi kalau aku tak bawa kereta, macam mane pulak aku nak pergi kerja?... Nak jalan, kaki dah memang sakit... Jalan terincut-incut... Takkan nak redah lautan manusia kat stesen LRT dan PUTRA tu?... Mahu aku terpelanting nanti... Aku intai kaki aku, kelihatan bengkak dan merah... Buruk benau rupe nya...

Nak tak nak, bawak jelah kereta... Tapi slow giler la... Takut nanti aku speed, tak sempat tekan pedal, orang depan aku rempuh... Dah jadik masalah lain pulak...

Haaiiiihhhh... Apelah kene ngan aku hari ini??!!!!....

0 comment:

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.