Sunday, 17 February 2008

Seharian aku mengasingkan diri aku dengan dunia luar (kecuali dunia internet la)... Dari pagi, sampaila sekarang ini, aku terperap dalam bilik aku... Tak keluar2 berjumpa dengan orang...

Sampaikan ahli keluarga aku pun pelik, apa yang telah terjadi keatas diri aku hari ini...

Aku telah mengidap satu 'penyakit' awal pagi tadi... 'Penyakit' yang aku namakan 'E Syndrome' telah membuatkan seluruh badan aku jadi kaku dan malas, otak menggelegak serta mata kuyu dan mengantuk... Entah bila akan sembuh, aku pun tak tahu... Mungkin selepas pukul 5 petang esok kot...

Setakat ini, takde vaksin atau ubatan yang boleh mengubati 'penyakit' aku ni... Cuma kertas keputusan sahaja penawarnya... Itupun aku akan terima selepas sebulan setengah bermula esok... Jadi, dalam waktu tersebut hati akan jadi tidak keruan, fikiran melayang-layang dan semestinya otak aku ligat berfikir apakah keputusannya... Adakah aku akan sembuh atau tidak???....


Nota kaki:-
'E Syndrome' yang aku maksudkan ialah 'Examination Syndrome'.... Esok aku nak periksa weii!.....

Photobucket
Jangan dekat, berkemungkinan 'penyakit' ini berjangkit... Heheheheeee...

12 comment:

encik khal said...

cehh..bikin saspen jer :))
aku igtkan penyakit apa tadi

Anonymous said...

sah usaha kan...
tawakal jek eh...
kite doakan awak bejaye k...

faisal said...

reez ni kan mmg nak kena cubit betul...baru nak kuar air mata dah kena tipu,hehehehe...nak kena betul rez ni..!!!!!!!

smoga dpt keputusan yang baik ye reeez,amin..

Jie said...

ooo..kakjie dah abis sekolah dah..dok dekat pun tak jangkit ye..

moga dipermudahkan segala urusan

Reez said...

Encik KhaL --> Ape lak saspen, tu kira penyakit gak la tu...

Heheeheheheheeheee....

Skarang dah sihat dah....

Heheheehehee....

:D

Reez said...

Manje --> Thanks Dak Manje... Setiap kali masuk dewan exam, hati mesti berdebar debar... Memang sejak dari dulu Reez macam tu walaupun dah berapa kali keluar masuk dewan exam tu...

Tapi bila dah duduk, baca doa dan banyak selawat dan mengucap, hati Reez tenang seolah-olah Reez aje yang ada kat situ...

Semoga doa Manje untuk Reez termakbul... Insya Allah..

Terima kasih ye Manje...

:D

Reez said...

Acai --> Adoiiii!... Sakit tau kene cubit!...

Wakakakakakakakakakaa...

Sorryla sahabatku Acai... Saje kasik saspen kat kawan2... Ekceli memang Reez kene syndrome tu sejak semalam.... Selagi tak masuk dewan dan tengok kertas soalan, selagi tulah Reez macam tu... Padahal, Reez dah banyak kali dah ambik exam...

Waktu Acai balas ni, Reez tengah rancak menulis jawapan untuk soalan kedua...

Amin.... Terima kasih sahabatku...

Reez said...

Kak Jie --> Heheheheheeee... Kalau Kak Jie, takpe... Antibodi akak kuat... Segala penyakit pun takkan hinggap...

Thanks Kak Jie...

:D

Dinzz said...

ada test apa ni?? dah keje pun kene test lagi ke??

Reez said...

Dinzz --> Bukan test tapi final exam...

Orang bekerja tidak semestinya tidak boleh belajar... Selagi hayat dikandung badan, kita boleh belajar sejauh mana yang mampu...

Itu yang aku sedang buat sekarang ini... Bekerja sambil belajar....

Salam kenal!...

AKO said...

all da best reez...
abesh exam bleh enjoysss hehee

Reez said...

Kak Retna --> Thanks Kak... Tak gak, dah abes ni, ade lagi exam... Bulan 4 nanti...

Betul2 abes, bulan 8 - 9 camtu... Lambat lagi...

:D

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.