Tuesday, 5 February 2008

Aku telah ditag oleh Encik KhaLx kelmarin... Aihhhhh.... Glamer gak aku yek, ade gak orang nak tag aku ni... Aku ingatkan, takde orang berminat... Hehehehehehee...

Ok, soalan tag tu berbunyi macam ni....


The Rules:
1. Link to your tagger and post these rules.
2. List eight (8) random facts about yourself.
3. Tag eight people at the end of this post and list their names.
4. Let them know they’ve been tagged by leaving them a comment on their blogs.



Simple je... Takla susah mane nak jawab.... Jadi, inilah jawapan aku... Nak tahu 8 perkara tentang aku kan???...

  1. Aku pendiam dan boleh dikatakan agak pemalu bila jumpa dengan orang yang aku belum kenal atau tak kenal... Tapi aku tak sombong sebab kalau orang tegur aku, aku jawab je teguran orang tu... Kalau ada perjumpaan ke ape, jangan suruh aku pergi tegur2 sorang2 yang ade kat dalam tu sebab aku takkan buat... Mintak maaf lah yek...

  2. Aku tak suka minum kopi, nescafe dan segala minuman yang sewaktu dengannya... Tapi kalau orang dah hidang, aku taklah tak hirup... Nanti orang kecik hati... Aku memang elakkan minuman berkafein

  3. Aku tak hisap rokok dan takkan hisap rokok... Tapi aku boleh duduk didalam kumpulan orang yang hisap rokok... Selalunya kalau dia orang hisap rokok, aku cuba larikan diri tapi kalau tak boleh, aku OK je...

  4. Aku tak ada abang dan adik lelaki... Akulah abang dan akulah adik laki dalam keluarga aku... Heheheheheeee..

  5. Aku tak makan durian tapi kalau bubur durian atau ais krim perasa durian, aku suka giler!!!... Pernah masa sekolah dulu kawan aku paksa makan, aku terus muntah...

  6. Aku ni jenis tradisional sikit... Minat muzik tradisional, makanan tradisional, pakaian tradisional... Kira Melayu asli la... Bapak aku suka lagu keroncong, dulu tiap2 malam dia pasang Rima, so lama2 aku pun terikut ikut sekali... Hehehehehee...

  7. Aku kidal, so tangan kiri aku lagi kuat dari tangan kanan... Dulu, waktu belajar tulisan Jawi masa sekolah rendah, aku selalu kene marah ngan ustaz sebab tulis guna tangan kiri... Abis tu???... Aku nak buat macam mane???...

  8. Aku suka tenung dan pandang orang... Entah, dah memang tabiat aku macam tu... Aku suka tengok gerak geri orang... Bagi aku, ianya satu keunikkan...

Ok, tulah serba sedikit fakta rambang mengenai aku... Sebenarnya, ada banyak lagi, tapi pemilik asal tag cuma nak 8 aje, jadi aku letaklah 8 aje... Kalau dia mintak 10, aku letak sepuluh...

Sebenarnya, aku malas nak tag orang lain sebab aku rasa tag ni macam dah biasa orang jawab... Jadi, kalau ada sesiape yang terbaca, ada blog dan berminat nak jawab, jawabla yek...

0 comment:

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.