Sunday, 10 February 2008

Wakakakakakakaaaaaa......

Aku tak boleh menahan gelak aku... Sampai sekarang aku rasa geli hati dengan apa yang aku baca...

Nota ini ditulis oleh pakcik aku yang datang kerumah malam tadi... Tujuannya, nak bagi kat abah supaya amalkan untuk mengurangkan/menyembuhkan sakit ghout nya... Tapi aku rasa macam tak logik je... Kelakar pun kelakar...

Cuba kalian lihat, apa yang kelakar tentang nota ini... Nota ini berkaitan ubat yang sepatutnya abah aku ambil...

Photobucket
Cuba perhati nota ni, teka apa yang tidak kena... Hepppppp... Jangan gelak!!



Nota kaki: -
Bila baca, aku rasa abah aku tak amalkan kot... Mana sanggup beb!... Wakakakakaaa....... Lawak betul la pakcik aku ni...

6 comment:

fysal said...

mesej di sampaikan tu ada yang benar tapi cara penyampaiannya tu yang agak.......errrr..klakarlah hohahauahaaaaa..tapi yang aku musykil ejaan spontan tu..setau aku ubat ponstan adela klu cari kat farmasi

Reez said...

Fysal,

Aku setuju... Sebenarnya niat pakcik aku ni baik sebenarnya... Dia nak tolong bapak aku...

Macam yang kau cakap, aku yang baca memula tu, lagilahhhh.... Tak tahan, terus gelak besar...

Walaupun aku tak belajar medical, tapi aku tahulah macam mane nak eja nama ubat dan jenis ubat untuk certain penyakit...

Sebenarnya Fysal, dia nak eja ponstan pil, tapi entah macam mane tah dia gie eja spontan..

Wakakakakaakakakakakakaaaa...

Jahatnye aku!... Heheheheeeeee..

Anonymous said...

jnji bunyi ubt 'ponstan' gak kan...
dah dkt2 r tu ngan spontan... he2
pak cik pengamal perubatan ke?
dia siap bg efek2 ubt2 tu...
g satu siap bg wane ubt g...
kot pengeluar ubt tu sykt len, leh ke dpt kaler2 yg dia bg tu...?
manje cnfiuz... tapi niat pak cik mmg baik... :)

Encik KhaL said...

comelnya tulisannnnn

Reez said...

Sebenarnya Manje, dia nak tulis ponstan... Memang masa dia cakap tu, dia cakap ponstan tapi tah macam mane dia eja spontan.... Tu yang buat Reez geli hati... Bukan Reez sorang je yang gelak tau!... Satu rumah terbahak bahak gelakkan dia...

Pakcik Reez tu memang kelakar orang nye... Jenis yang kelam kabut sikit... Dia bukan pengamal perubatan... Dia keje kastam tau Manje... Lagi setahun dua nak pencen dah....

Biasanya kami cuma layan dia aje... Nak percaya bulat2 tu takde la....

Heheheeheheheeeee...

Tulah, seronok ade ahli keluarga yang macam ni... Kami memang tak pernah kering gusi... Ade aje benda yang menarik setiap kali terjumpa... Heheheheeee...

Reez said...

KhaL...

Pe khabor???? Baru nampak ko hari ini.. Ape cite...

Ko tak nampak ape dia tulis yek?... Tu memang tulisan pakcik aku... Heheheeee....

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.