Saturday, 16 February 2008

Aku nak ucapkan terima kasih kepada Dak Manje kerana mengurniakan anugerah ini kepada aku... Walaupun aku baru mengenali dia di alam maya ini, dia dah kurniakan aku dengan satu anugerah...

Terima kasih, Dak Manje... Reez hargai pemberian Manje ini...

Photobucket
Anugerah yang dikurniakan oleh Dak Manje kepada aku tempoh hari... Terima kasih!...


Sebenarnya, aku bukanla gila sangat dengan benda2 anugerah ni... Apa yang penting bagi aku, hubungan kita sesama manusia... Sebagai seorang rakan, aku ikhlas berkenalan dan berkawan dengan mereka yang ikhlas mengenali diri aku... Jika aku singgah di blog masing2, mana2 cerita yang aku boleh komen, Insya Allah aku akan komen... Kalau tidakpun, aku akan tinggalkan pesanan didalam kotak mesej masing2... Setakat itulah yang mampu aku lakukan pada semua yang hadir disini...

Aku bukan jenis yang mengharapkan apa2 balasan dari orang... Dan bukan cara aku untuk berkira-kira dengan kawan2 disini... Tapi kalau orang dah bagi, aku terima dengan ikhlas... Terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka2 yang memberi... Semoga Allah memurahkan rezeki kalian dikemudian hari... Amin.....

Memandangkan aku dah dapat anugerah ni, aku nak kurniakannya kepada semua pemilik blog yang membaca entry ini... Terimalah pemberian aku yang tidak seberapa ini... Ambik tau...


Nota kaki:-
Aku tak nyatakan kepada siapa aku kurniakan anugerah ini sebab aku tahu, ramai 'silent reader' yang hadir membaca setiap inci blog aku... Jadi, mereka juga layak menerima anugerah ini seperti mana kawan2 aku yang lain... Terima kasih atas sokongan kalian!... Sila datang lagi...

6 comment:

Encik KhaL said...

dpt anugerah lagi tuh. puhh pemes abes la ko ni reez

shakirah said...

Salam to reez... Saya 1st time msuk cni.. Bleh x dapat anugerah tuh..hahahaha..anyway , salam kenal...

Reez said...

Encik KhaL --> Banyak??? Takde la banyak mane Encik KhaL.. *wink wink...

Ni award no. 2 aku selepas Kak E bagi tempoh hari...

Dan...... Nah, aku bagi kat ko lak... Ambik, jangan tak ambik!...

Reez said...

Shakirah --> Salam buat Shakirah juga... Terima kasih sebab sudi bertandang ke blog Reez yang tak seberapa ni... *skema la pulok...

Hehehheheheee...

Silakan Shakirah... Award nie untuk semua kawan2 Reez yang datang sini... Silalah ambil ye...

Salam kenal dari Reez juga!.. Thanks!...

menteilsm said...

ala... terime jer la bro... hehe...

psstt... aku la salah sorang silent readerko... hehe

Reez said...

Menteilsm --> Heheheehehehehe... Aku malu sebenarnya nak terima... Yela, sape la aku nih....

Heheheheheheheeheee...

Tulah, aku tahu... Baru skarang aku nampak ko... Neway, thanks dtg blog aku!...

Ambik award ni yek! Aku bagi kat ko... As a friend je yek... X lebih, nanti kang lain pulak jadinya... Wakakakakakakakkaaa....

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.