Wednesday, 8 October 2008

Hari ini juga merupakan hari kelahiran buat kakakku yang tersayang...

Tanpa disedari, semakin hari kita melewati usia... Saban hari, kita tidak akan kekal remaja... Peredaran masa berlaku begitu pantas sehingga kita tidak sedar, uban semakin memutih di kepala... Itulah lumrah hidup; jika dahulu kita ditatang dan dibuai, sekarang kita pula bakal membuai zuriat sendiri...


"Untuk kakakku yang tersayang,

Selamat Hari Lahir yang ke-31 tahun ini... Semoga kehidupanmu disinari kebahagiaan sepanjang masa... Semoga Allah mengurniakan rezeki yang melimpah ruah kepadamu bila hidup bersama dia nanti... Tiada apa yang aku pohon kecuali kebahagiaanmu duhai kakakku..."


Adikmu ini sentiasa mendoakan dirimu selalu............


Photobucket
Kakakku ketika majlis pertunangannya dahulu...



Nota kaki:-
Nampaknya, tempoh aku hampir tamat... Arrrgghhhhhhh... Lepas kakak aku, mesti mak aku akan membebel kat aku pulak... "Bila lagi???"...


8 comment:

iEn said...

manisnyee akak diee.. slmt hari lahiiiirr! aum chak!

i-chimera said...

Selamat hari lahir yg ke.. errrr... ke berapa ni ya??.. hu, tak kesah.. selamat hari jadi dan semoga sentiasa hidup dalm sihat dan sejahtera..

menteil said...

aku pon nak membebel gak

bila lagi nie??

hehe...
jgn marah...

Lily.Lulu said...

happy birthday to ur sis !!
moga panjang umur dan murah rezeki nya ...


haa .. reez ... kami semua tunggu turn reez pulak

hihih :D

Reez said...

Ien...

Manis ek?... Alhamdulillah... Tima kaseh ek...

Ien pun ape kurangnye... Manis gak...

:D

Reez said...

Pak Anjang...

Utk pihak kakak Reez, terima kasih... Rasanya kakak Reez sebaya Pak Anjang kot...

Hehehehe...

:D

Reez said...

Menteil...

Amboiiiii.. Dia bebel kat orang, dia tu?

Hehehehe... Nantilah... Banyak benda nak kene wat ni... Nak kawin memang senang...

:D

Reez said...

Lily,

Hehehe... Thanks Sis.. Insya Allah, tiba masanya pasti akan dijemput...

"Kami" ?

 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.